П`ятниця, 17.05.2024, 13:06
Вітаю Вас Гість | RSS

Міні-чат
Адреса

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Головна » 2015 » Жовтень » 2 » рекомендації по проведенню олімпіад
08:48
рекомендації по проведенню олімпіад

Методичні рекомендації

щодо підготовки, проведення й оцінювання шкільних олімпіад.

 

                     Підготовка олімпіади в школі.  

 

   Шкільні олімпіади проводяться з метою:

 

  • розширення кругозору учнів;
  • розвитку інтересу учнів до поглибленого вивчення предметів;
  • розвитку логічного мислення, формування вмінь практично

застосовувати здобуті знання;

  • виявлення учнів, які проявили себе в предметі для участі в наступних етапах олімпіад, організація індивідуальної роботи з ними;

  Олімпіади привчають школярів до організованості, сприяють формуванню самостійності й гнучкості мислення, зміцнюють віру у власні сили, виховують наполегливість й волю до перемоги.

   Для проведення олімпіади в школі створюється оргкомітет та журі.

 

             Основні вимоги до завдань шкільної олімпіади.

 

  1.  Доцільна кількість завдань від 4 до 7.
  2. Усі завдання в тексті олімпіад розташовують у порядку зростання їхньої  складності, яка залежить від :

 

  • обсягу інформації (кількості понять і тверджень), необхідних для виконання завдань;
  • кількості даних у задачі:
  • кількості зв'язків між даними;
  • кількості можливих висновків з умови задачі;
  • кількості безпосередніх висновків, необхідних для розв'язування задачі;
  • загальної кількості кроків розв'язання, використаних аргументів тощо.
  1. Перші 1-2 задачі мають бути доступні більшості учнів, їх важкість має становити 10 – 30 відсотків.
  2. У середині тексту мають бути 2-3 задачі підвищеної складності . Їх має розв'язати половина учнів.  Важкість повинна становити ( 40 -60%).
  3. Останні 2-3 найбільш важкі задачі такі, щоб їх розв'язали лише кілька учнів. Їхня важкість має становити 80- 90% .
  4. Завдання для олімпіади мають бути з різних розділів шкільної програми на матеріал, вивчений у цьому навчальному або в другому семестрі попереднього.
  5. Можна давати задачі, які розв'язувалися на заняттях гуртка.
  6. Задачі не мають передбачати використання довгих викладень, громіздких формул, довідкових таблиць.     
  7. У текстах олімпіад різних класів можуть бути й однакові задачі.

Тексти завдань затверджуються на засіданнях методоб'єднань.

       

 

          Оцінювання олімпіадних робіт

 

    1 Всі завдання оцінюються однаковою кількістю балів або різною залежно від   складності ( 5, 4, 3, 2, 1.), ( 12, 11. 10 і т. д.).

 

  1. Оцінюванню позначками:  +,   ÷/ -,    -/ +,  -,  0., які означають:

 

« +»  - правильний розв'язок;

« +/ - «  - правильний розв'язок з недоліками;

« -/+ « - знайдено ідею розв'язання, але розв'язок не закінчено;

«  - «  -  розв'язок неправильний;

« 0»  - відсутність розв'язку.

   

                 Порядок визначення переможців:

 

І  місце  -  набрано більше 75% від максимальної кількості балів.

ІІ місце  - від 50 до 75 % від максимальної кількості.

ІІІ місце  - від 33 до 50%.

 

  Складаються протоколи, які підписують члени журі.

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Олімпіади, МАН | Переглядів: 403 | Додав: Наталія | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Точний час
Ваша думка
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 107